Roest op zondag…

Mijn logje van vorige week zondag (15 mei 2022),
ging er over om een heel oud blog-onderwerp terug op te rakelen.
Namelijk het onderwerp : Roest 🤠 op zondag !
Daarom zal je hier op zondag één (of meer) roestige foto(‘s) vinden.
Nu ja, ik denk niet elke week zondag, maar toch wel op een regelmatige basis…
Gewoon omdat ik de onvoorspelbaarheid qua onderwerp in mijn logjes
hoog in het vaandel draag 🙃 (maar dat wist je al denk ik 🤭)


Het roest fotowerk gedeelte van vandaag kom van een oud
smeedijzeren hekwerk, ergens in ons dorpje…
Het zilver geverfde metalen bloem ornament is heel slordig op een
metalen buis gelast… De lasnaden zijn niet weggeslepen of bijgevijld…
Maar juist door al die onvolmaaktheden is dit roestig stukje smeedwerk
aandoenlijk en ongedwongen mooi vind ik 😇
Zelfs de achtergrond ademt warme herfst roest kleuren 🧐





Opmerkingen of commentaren zijn zoals steeds welkom !
Alvast een dikke merci voor je reactie 😉

Salukes, en graag tot weerzien in mijn volgend logje…
Over hoe of wat de inhoud van mijn volgend logje zal gaan….
Nu ja, dat zien we dan wel weer hé 😎


Vriendelijke & roestige zondag groetjes,
Dirk

27 gedachten over “Roest op zondag…

Plaats een reactie